Over mij

Mijn foto
Ik heb deze site gemaakt,omdat ik heel veel van avatar hou.Ik kijk er altijd naar dus bedacht ik me om een eigen Avatar site te maken.Goed nieuws! mijn forum is af jullie kunnen nu zolang als jullie willen chatten over avatar op www.aang.bbforum.nl

woensdag 4 mei 2011

Katara is een waterstam meisje.Ze ontmoet Aang als ze op een dag aan het varen is met haar broer,Sokka.Katara weet eerst niet dat Aang de lucht-meester is,maar wanneer prins Zuko haar dorp komt aanvallen,dan weet ze dat Aang,de Avatar is. Aang wilde het niet vertellen,omdat hij nooit een Avatar had willen zijn. Stiekem heeft hij ook een oogje op Katara.Katara's moeder is gedood door de vuur natie. Later gaat ze samen met Zuko op zoek naar de man die haar moeder doodde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten