Over mij

Mijn foto
Ik heb deze site gemaakt,omdat ik heel veel van avatar hou.Ik kijk er altijd naar dus bedacht ik me om een eigen Avatar site te maken.Goed nieuws! mijn forum is af jullie kunnen nu zolang als jullie willen chatten over avatar op www.aang.bbforum.nl

woensdag 4 mei 2011



Sokka is de grotere broer van Katara. Hij is 16 jaar oud. Hij kan niet watersturen. Dat komt omdat hij geen watermeester is. Sokka is erg slim hij bedenkt altijd plannen. De Invasie was zijn idee.
Sokka is slim,maar gedraagt zich soms als een kleuter. Als het om serieuze zaken gaat dat is hij plotseling een hele andere mens.Zijn 1e vriendin was Yue. De maangeest, Maar zij ging naar de maan. Daarna viel hij op Suki een Kyoshi krijger,Of terwijl de leider van de Kyoshi krijgers. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten